Az ipolynyéki részvétellel megvalósuló projekt fő célja, a diákok készségeit fejlesztő, kiegészítő tananyag létrehozása – két egyre nagyobb jelentőséggel bíró témakörben – a digitális és vállalkozói kompetenciákra vonatkozóan. A program kétéves időtartama alatt, Gyurász Szilvia, az intézmény igazgatóhelyettes asszonya vezeti a helyi csapat munkáját, a koordinációban Pathó Marianna, a Petőfi Sándor Program ösztöndíjasa segíti. A tananyag kidolgozásában az intézmény több pedagógusa is részt vesz. A projektbe öt országból – Törökország, Magyarország, Olaszország, Románia, Szlovákia – hét intézmény, illetve szervezet kapcsolódott be, artvini, törökországi központtal rendelkező vezető partner irányítása mellett. A közös munka első fázisában valamennyi országban felmérték a diákok tudását adott témakörökben, majd a felmérés eredményeire alapozva kijelölték a leginkább fejlesztésre szoruló témákat, amelyek a készülő tananyagok vázát adják. Minderről az első nemzetközi találkozó keretében született döntés, amelyre január végén Artvinban került sor.
Áprilisig, a közös munka második fázisában azt dolgozzák ki, hogy az egyes témakörök hogyan építhetők be a tanórai keretekbe. Erről majd május közepén, a Felsőnyékre tervezett következő találkozón egyeztetnek a partnerek.